Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Rahuste PON side muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Nov 2023 11:09:22 +0200

Tere

Edastan regimiseks minule, eelnev 7.1-2/23/18028-3

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Andres Abna <[email-masked]>
Sent: Friday, November 10, 2023 10:20 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Rahuste sidekaabel

Saadan uuesti Rahuste PON materjali, kuna võrreldes selle28.08 TRAM
kooskõlastuse on muudatusi, EHRis on menetlus lõpetatud

Vajadusel suhelge omavahel :

Taotleja/Teataja, Dokumendi esitaja, Ehitusprojekti koostaja

12067096

sideprojekt OÜ

+372 5348 8135
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Andres Abna

Ehituslubade spetsialist

Saaremaa Vallavalitsus | Tallinna tn 10, Kuressaare 93819

+372 452 5047 | +3725023192 |  <http://www.saaremaavald.ee>
www.saaremaavald.ee